Menu

Hoger contentrendement voor Florius

Hoger contentrendement voor Florius

Net als reclamefolders vroeger, eindigen ook nieuwsbrieven vaak in de (digitale) kattenbak. Toch hoeft dat niet te betekenen dat je altijd wegwerp-content moet produceren. Door e-mailmarketing te integreren met seo, webcopy en social media, vergroot je het rendement van je content. Recyclebare copy noemen we dat, waar je langer profijt van hebt. Sorry Felix.

Contentkoffer vol met haakjes

Zo pakken we het ook aan bij hypotheekverstrekker Florius. Al sinds 2014 schuift een van onze redacteuren maandelijks aan bij hun contentmanagement-overleg. We pluggen ideeën die aansluiten bij hun marcom-strategie en werken deze uit. Zo dragen we bij aan een goed gevulde contentvoorraad. En heeft Florius altijd voldoende online haakjes voor contact met hun (potentiële) klant. Bijvoorbeeld met een persoonlijk klantportret of achtergrondinformatie over een woonthema, zoals domotica.

Meer weten? Neem contact op met Klaas-Jan.



Tekstwerf in je mailbox

Met creatieve verhalen, handige schrijftips en ideeën voor mooie content. Zonder enge salespraatjes en flauwe updates over onze verjaardagen. Daar mag je ons aan houden.

Meld je aan