Lekker boeiend
Mensen met een goed verhaal? Zijn we dol op. Want als iemand boeiende dingen te melden heeft, laat het interview zich ook makkelijker schrijven. En dat leest het publiek er weer aan af. Plus: wisten wij veel dat er per wasbeurt zo’n 7 tot 14 miljoen niet-afbreekbare microvezels in ons water belanden. Of dat we in Nederland jaarlijks 41 kilo voedsel per persoon verspillen. Zo leer je nog eens wat.

Alsof je erbij was
Uitstekende gesprekspartners dus, de vier designers die door ABN AMRO werden bekroond tot Game Changers. Wij belden ze op. Vertel eens: hoe kwam je op het idee? Wat maakt jouw ontwerp baanbrekend? En welke hindernissen kwam je tegen in het productieproces? De antwoorden zetten we op papier in verzorgde spreektaal. Gewoon, zoals normale mensen met elkaar praten. Zodat het voelt alsof je er live bij was. En door de teksten in vraag-antwoordvorm te gieten, leest het net alsof je naar ons luistert. Je hoort het voor je.
Duurzame ontwerpers aan het woord
Benieuwd naar de interviews? Lees hier meer over de slijtagetafel van Adrianus Kundert, de rioolvetkaars van Jalila Essaïdi, de wasmachinefilter van Eric van Slooten en de groente- en fruitschaal van designduo House of Thol. Mocht je eind oktober 2019 in de buurt van Eindhoven zijn: prototypes van de ontwerpen vind je tijdens Dutch Design Week in de Game Changers Experience van ABN AMRO op het Ketelhuisplein, op Strijp-S.
Deze skills hebben we ingezet
- Interviewen
- Webcopy schrijven
- Campagneteksten schrijven