Brand story
Vertel, wie ben je?
Onder woorden brengen waarom je bestaat, kan lastig zijn. Zeker als je merk net nieuw is, of juist aan vernieuwing toe. Toch moet je purpose op papier, al was het maar zodat je pitches voortaan soepeler gaan. Wij trekken de ‘why’ uit je organisatie en maken er een ronkende brand story van. Eentje die houvast biedt voor al je communicatie.
Tone of voice
De stem van je merk
Merkwaarden heb je waarschijnlijk wel. Maar hoe klinken die? In een tone of voice-sessie gaan we op zoek naar de stem van je merk. Samen ontwerpen we een nieuw, herkenbaar geluid dat je overal in kunt laten doorklinken. De afspraken die we hierbij maken, leggen we vast in een gids. Daarmee zet je makkelijk je eigen redacteuren aan het werk. Of ons, natuurlijk.
Copy en content
Overal de beste versie van jezelf
Je merk gaat pas echt leven als je brand story en tone of voice overal in doorklinken. In je website of app, maar ook in mails, content en videoscripts. Heb je geen copywriters die dit voor je kunnen regelen? Wij helpen je graag, bijvoorbeeld door met onze laptops aan te schuiven bij je branding- of marketingteam.