Menu

Een goed verhaal is het halve werk

Merk

Waarom doe je wat je doet? Waar sta je voor, en waar wil je naartoe? Je 'branding' begint bij dit soort vragen. Zet je de antwoorden overtuigend op papier, dan leg je de basis voor een sterke merkbeleving. Het kan zijn dat je er zelf niet uit komt. Maar dan helpen wij gewoon.

Een brand story

Vertel, wie ben je?

Onder woorden brengen waarom je bestaat, kan lastig zijn. Zeker als je merk net nieuw is, of juist aan vernieuwing toe. Toch moet je purpose op papier, al was het maar zodat je pitches voortaan soepeler gaan. Wij trekken de ‘why’ uit je organisatie en maken er een ronkende brand story van. Eentje die houvast biedt aan de rest van je communicatie, en die alle kinnen dezelfde kant op draait.

Een tone of voice

De stem van je merk

Merkwaarden heb je waarschijnlijk wel. Maar hoe klinken die? In een tone of voice-sessie gaan we op zoek naar de stem van je merk. Samen ontwerpen we een nieuw, herkenbaar geluid dat je overal in kunt laten doorklinken. De afspraken die we hierbij maken, leggen we vast in een gids. Daarmee zet je makkelijk je eigen copywriters aan het werk. Of ons, natuurlijk.

Copy en content

Overal de beste versie van jezelf

Je merk gaat pas echt leven als je brand story en tone of voice overal te horen zijn. In je website of app, maar ook in e-mails, content en videoscripts. Heb je geen copywriters die dit voor je kunnen regelen? Wij helpen je graag, bijvoorbeeld door met onze laptops aan te schuiven bij je branding- of marketingteam.

Kunnen we je helpen?

Bel ons, of stuur een mail. Dan kijken we samen wat we voor je kunnen doen.

020 531 42 33
hallo@tekstwerf.nl

Tekstwerf in je mailbox

Met creatieve verhalen, handige schrijftips en ideeën voor mooie content. Zonder enge salespraatjes en flauwe updates over onze verjaardagen. Daar mag je ons aan houden.

Meld je aan