Menu

Een goed verhaal is het halve merk

strategie

Waarom doe je wat je doet? Waar sta je voor, waar wil je naartoe en waarin verschilt dat van je concurrent? Je 'branding' begint bij dit soort vragen. Door de antwoorden overtuigend op papier te zetten, leg je de basis voor een sterk merkverhaal. Het kan zijn dat je er zelf niet uit komt. Maar dan helpen wij gewoon.

Brand story

Vertel, wie ben je?

Onder woorden brengen waarom je bestaat, kan lastig zijn. Zeker als je merk net nieuw is, of juist aan vernieuwing toe. Toch moet je purpose op papier, al was het maar zodat je pitches voortaan soepeler gaan. Wij trekken de ‘why’ uit je organisatie en maken er een ronkende brand story van. Eentje die houvast biedt voor al je communicatie.


Tone of voice

De stem van je merk

Merkwaarden heb je waarschijnlijk wel. Maar hoe klinken die? In een tone of voice-sessie gaan we op zoek naar de stem van je merk. Samen ontwerpen we een nieuw, herkenbaar geluid dat je overal in kunt laten doorklinken. De afspraken die we hierbij maken, leggen we vast in een gids. Daarmee zet je makkelijk je eigen redacteuren aan het werk. Of ons, natuurlijk.


Copy en content

Overal de beste versie van jezelf

Je merk gaat pas echt leven als je brand story en tone of voice overal in doorklinken. In je website of app, maar ook in mails, content en videoscripts. Heb je geen copywriters die dit voor je kunnen regelen? Wij helpen je graag, bijvoorbeeld door met onze laptops aan te schuiven bij je branding- of marketingteam.

Bellen geblazen

Mailen mag ook. We beantwoorden graag je vraag.
Tekstwerf in je mailbox
Met creatieve verhalen, handige schrijftips en ideeën voor mooie content.
Aanmelden